TOIMITUS- JA MAKSUEHDOT
Checkout-palvelun maksuehdot
Tuotteen toimitus
Muistijoogamatto-tilaukset toimitetaan ilmoittamaasi toimitusosoitetta lähimpänä olevaan postiin. Ei toimitusta muihin toimipisteisiin.
Muistijoogakursseista saat vahvistuksen ja kuitin antamaasi meiliosoitteeseen.
Toimituksen hyväksyminen
Kun olet hyväksynyt tilauksesi painamalla Hyväksy tilaus-painiketta ja maksanut tuotteen, et voi enää muuttaa tekemääsi tilausta verkkokaupassa. Jos haluat muuttaa tilausta, ota yhteyttä sähköpostitse. Saat tilauksestasi sähköisen tilausvahvistuksen antamaasi sähköpostiosoitteeseen.
Toimitusaika
Tilauksesi, toimitusaika on keskimäärin 3-5 päivää tilaushetkestä. Mikäli tuote on tilapäisesti loppu tai tuotteella on poikkeava toimitusajankohta, toimitetaan tuote jälkitoimituksena. Saat ilmoituksen sähköpostiisi, mikäli toimitus viivästyy jostakin syystä.
Toimitustavat ja -kulut
Tilaamasi tuote toimitetaan lähimmästä postitoimipisteestä noudettavaksi. Toimitus- ja pakkauskulut sisältyvät tuotteen hintaan.
Tuotteen palauttaminen
Verkkokaupasta ostetuilla täysin käyttämättömillä, alkuperäispakkauksessa olevilla tuotteilla on Suomen lain mukainen 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus. Postin kautta tapahtuvista tuotepalautuksista perimme 5€ käsittelymaksun. Toimi palauttaessasi tai vaihtaessasi tuotetta seuraavien ohjeiden mukaan.
- Palautettava tuote tulee olla käyttämätön.
- Täytä paketin lähetteessä oleva palautusilmoitus ja liitä se pakettiin. Tilinumerosi nopeuttaa rahanpalautuksen käsittelyä. Ota yhteyttä palautuksesta 0500 416 262
- Palautusosoite: Viveka Finland Oy, Koillisväylä 9 b A 13, 00200 Helsinki.
- Pyydä postista kuitti lähettämästäsi tuotteesta ja säilytä sitä vähintään 3 kuukautta. Kuitti on tosite tuotteen palauttamisesta.
Maksun palautuminen
Liitäthän palautuksen mukaan aina tilinumerosi. Mikäli olet valinnut tilauksella maksutavaksi luottokortin ja haluat palauttaa tuotteet tai osan tuotteista, palautamme rahat luottokortillesi. Palautus luottokortille on mahdollinen vain, jos palautus on käsitelty 30 päivän sisällä maksun päivämäärästä.
Vialliset tuotteet
Tarkasta postitse saapunut tuote välittömästi. Mikäli sinulla on syytä epäillä postin kuljetusvauriota, teethän heti reklamaation postiin ja ilmoitat meille saamasi reklamaationumeron sähköpostilla. Mikäli tuotteessa on muuta vikaa, ota yhteyttä sähköpostitse, niin sovimme vaihdosta/palautuksesta asianmukaisesti. Tarkastathan saapuneet tuotteet mahdollisimman pian ja tee ilmoitukset asiallisessa ajassa.